Info student

Structura anului universitar

Planuri de învățământ

MASTERAT

Ştiinţe Horticole Ecologice

Prezentarea Masterului – flyer (download)

Tehnologii integrate de producere și valorificare a produselor horticole

Prezentarea Masterului – flyer (download)

Tehnologii performante, management şi
marketing viti-vinicol

Prezentarea Masterului – flyer (download)

Managementul Conservării Biodiversităţii

Prezentarea Masterului – flyer (download)

  •  

Ghidul Studentului

Universitatea noastră este locul unde îți hrănești mintea, dar și sufletul. Călătoria ta extraordinară începe aici.

Situație studenți

Logarea pe această platformă pentru studenţii români se face cu CNP

  • Cont: CNP
  • Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
  • Exemplu:
  • Cont: 2750216232323
  • Parolă: 16-02-1975

Logarea pe această platformă pentru studenţii străini se face cu NUMĂRUL MATRICOL

  • Cont: Nr. matricol
  • Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
  • Exemplu:
  • Cont: 112345
  • Parolă: 16-02-1975

Licență IF Horticultură

Model proiect de diplomă

Metodologie privind susţinerea examenului de diplomă şi elaborarea proiectului de diplomă

Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)

Tematică examen de diplomă

Modul de desfășurare a examenului de diplomă

Examenul de diplomă se desfășoară in format fizic și constă în următoarele probe:

  • Prezentarea şi susținerea proiectului de diplomă – probă orală;
  • Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate – probă orală.

Calendarul examenului de diplomă

13-17 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de diplomă

Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:

  • coperta (pagina de gardă) cf modelului (descarcă de aici);
  • cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
  • declarația de autenticitate (descarcă de aici);
  • cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
  • copie CI;
  • 2 fotografii color ¾;
  • Lucrarea de diplomă în format fizic și electronic.

Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.

 27-28.06.2022 – Data examenului de diplomă

 07 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de diplomă 

Rezultatele de la examenul de diplomă – Horticultură IF – sesiunea iunie 2022

Comisia de examen

Președinte:

Prof. univ. dr. Asănică Adrian

Membrii:

Prof. univ. dr. Bădulescu Liliana

Prof. univ. dr. Toma Florin

Conf. univ. dr. Lagunovschi-Luchian Viorica

Conf. univ.dr. Peticilă Adrian

Membru supleant:

Şef lucr. dr. Stroe Marinela

Secretar:

Conf. univ. dr. Petra Sorina

Arhivă:

  • 2021
  • 2020

Licență ID Horticultură

Model proiect de diplomă

Metodologie privind susţinerea examenului de diplomă şi elaborarea proiectului de diplomă

Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)

Tematică examen de diplomă

Modul de desfășurare a examenului de diplomă

Examenul de diplomă se desfășoară in format fizic și constă în următoarele probe:

  • Prezentarea şi susținerea proiectului de diplomă – probă orală;
  • Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate – probă orală.

Calendarul examenului de diplomă

13-20 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de diplomă

Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:

  • coperta (pagina de gardă) cf modelului (descarcă de aici);
  • cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
  • declarația de autenticitate (descarcă de aici);
  • cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
  • copie CI;
  • 2 fotografii color ¾;
  • Lucrarea de diplomă în format fizic și electronic.

Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.

Taxa pentru examenul de finalizare a studiilor este în cuantum de 1200 lei.

  • plata se face în contul: RO35TREZ70120F330500XXXX
  • beneficiar cont: USAMV București
  • Cod fiscal: 4602041
  • Numele și prenumele studentului
  • CNP-ul studentului
  • taxă pentru examenul de finalizare a studiilor

Dovada plății se va trimite pe adresa de email secretariatid@horticultura-bucuresti.ro

30.06.2022-01.07.2022 – Data examenului de diplomă

12 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de diplomă 

Rezultatele de la examenul de diplomă – Horticultură ID – sesiunea iulie 2022

Comisia de examen

Președinte:

Prof. univ. dr. Hoza Dorel

Membrii:

Prof. univ. dr. Chira Adrian

Prof. univ. dr. Florin Stănică

Conf. univ. dr. Vâşcă-Zamfir Diana

Şef lucr. dr. Bucur Mihaela Georgeta

Membru supleant:

Şef lucr. dr. Cojocaru George Adrian

Secretar:

Asist. univ. dr. Mihai Cosmin Alexandru

 

Arhivă:

  • 2021
  • 2020

Licență IF Peisagistică

Model proiect de diplomă

Metodologie privind susţinerea examenului de diplomă şi elaborarea proiectului de diplomă

Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)

Tematică examen de diplomă

 

Modul de desfășurare a examenului de diplomă

Examenul de diplomă se desfășoară in format fizic și constă în următoarele probe:

  • Prezentarea şi susținerea proiectului de diplomă – probă orală;
  • Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate – probă orală.

Calendarul examenului de diplomă

13-17 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de diplomă

Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:

  • coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
  • cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnatura indrumatorului stiintific al proiectului de diplomă;
  • declarația de autenticitate (descarcă de aici);
  • cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
  • copie CI;
  • 2 fotografii color ¾;
  • Lucrarea de diplomă in format fizic si electronic.

Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.

 

 

 

29.06.2022 – Data examenului de diplomă

 08 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de diplomă 

Rezultatele de la examenul de diplomă – Peisagistică – sesiunea iunie 2022

Comisia de examen

Președinte:

Prof. univ. dr. Asănică Adrian

Membrii:

Prof. univ. dr. Toma Florin

Prof. univ. dr. Georgescu Mihaela

Conf. univ. dr. Dobrescu Elisabeta

Şef lucr. dr. Fabian Claudia

Membru supleant:

Şef lucr. dr. Mănescu Cristina

Secretar:

Şef lucr. dr. Boc Vladimir

 

Arhivă:

  • 2021
  • 2020

 

Tehnologii integrate de obţinere şi valorificare a produselor horticole

Model Proiect de Disertație

Metodologie privind susţinerea examenului de disertație şi întocmirea proiectului

Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)

Modul de desfășurare a examenului de disertație

Examenul de disertație se desfășoară in format fizic și constă într-o singură probă:

  • Prezentarea şi susținerea proiectului de disertație – probă orală.

Calendarul examenului de disertație

20-24 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de disertație

Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de master, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:

  • coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
  • cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
  • declarația de autenticitate (descarcă de aici);
  • cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
  • copie CI;
  • 2 fotografii color ¾;
  • Lucrarea de disertație în format fizic și electronic.

Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.

 05.07.2022 – Data examenului de disertație

16 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de disertaţie

Rezultatele de la examenul de disertație – sesiunea iulie 2022

Comisia de examen

Președinte:

Prof. univ. dr. Toma Florin

Membrii:

Prof. univ. dr. Chira Lenuţa

Conf. univ. dr. Dobrin Elena

Membru supleant:

Şef lucr. dr. Mănescu Cristina

Secretar:

Conf. univ. dr. Vâşcă-Zamfir Diana

 

Arhivă:

  • 2021
  • 2020

Managementul conservării biodiversității

 

Model Proiect de Disertație

Metodologie privind susţinerea examenului de disertație şi întocmirea proiectului

Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)

Modul de desfășurare a examenului de disertație

Examenul de disertație se desfășoară in format fizic și constă într-o singură probă:

  • Prezentarea şi susținerea proiectului de disertație – probă orală.
 

Calendarul examenului de disertație

20-23 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de disertație

Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de master, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:

  • coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
  • cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
  • declarația de autenticitate (descarcă de aici);
  • cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
  • copie CI;
  • 2 fotografii color ¾;
  • Lucrarea de disertație în format fizic și electronic.

Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.

 04.07.2022 – Data examenului de disertație

20 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de disertaţie

Rezultatele de la examenul de disertație – sesiunea iulie 2022

Comisia de examen

Președinte:

Prof. univ. dr. Bădulescu Liliana

Membrii:

Conf. univ. dr. Lagunovschi-Luchian Viorica

Conf. univ. dr. Ion Ligia

Membru supleant:

Șef lucr. dr. Luchian Vasilica

Secretar:

Șef lucr. dr. Badea Monica

Arhivă:

  • 2021
  • 2020

Științe horticole ecologice

 

 

 

 

Model Proiect de Disertație

Metodologie privind susţinerea examenului de disertație şi întocmirea proiectului

Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)

Modul de desfășurare a examenului de disertație

Examenul de disertație se desfășoară in format fizic și constă într-o singură probă:

  • Prezentarea şi susținerea proiectului de disertație – probă orală.
 

Calendarul examenului de disertație

20-24 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de disertație

Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de master, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:

  • coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
  • cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
  • declarația de autenticitate (descarcă de aici);
  • cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
  • copie CI;
  • 2 fotografii color ¾;
  • Lucrarea de disertație in format fizic și electronic.

Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.

 06-07.07.2022 – Data examenului de disertație

19 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de disertaţie

Comisia de examen

Președinte:

Conf. univ. dr. Lagunovschi-Luchian Viorica

Membrii:

Prof. univ. dr. Asănică Adrian

Prof. univ. dr. Bădulescu Liliana

Membru supleant:

Prof. univ. dr. Chira Lenuţa

Secretar:

Șef lucr.dr. Badea Monica

Arhivă:

  • 2021
  • 2020

Tehnologii performante, marketing şi management viti-vinicol

Model Proiect de Disertație

Metodologie privind susţinerea examenului de disertație şi întocmirea proiectului

Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)

Modul de desfășurare a examenului de disertație

Examenul de disertație se desfășoară in format fizic și constă într-o singură probă:

  • Prezentarea şi susținerea proiectului de disertație – probă orală.
 

Calendarul examenului de disertație

20-24 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de disertație

Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de master, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:

  • coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
  • cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
  • declarația de autenticitate (descarcă de aici);
  • cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
  • copie CI;
  • 2 fotografii color ¾;
  • Lucrarea de disertație in format fizic si electronic.

Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.

 06.07.2022 – Data examenului de disertație

13 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de disertaţie

Rezultatele de la examenul de disertație – sesiunea iulie 2022

Comisia de examen

Președinte:

Prof. univ. dr. Antoce Arina

Membrii:

Şef lucr.dr. Bucur Mihaela

Şef lucr.dr. Cojocaru George

Membru supleant:

Şef lucr. dr. Stroe Marinela

Secretar:

Conf. univ. dr. Vâşcă-Zamfir Diana

Arhivă:

  • 2021
  • 2020

Biblioteca

Biblioteca USAMV

Studenţii au la dispoziţie sălile de lectură din Biblioteca Centrală a U.S.A.M.V. si Biblioteca Facultății de Medicină Veterinară, în care vor putea studia materialul bibliografic corespunzător specializării (cărţi, reviste ştiinţifice, volume ale conferinţelor, teze de doctorat etc.).
De asemenea, pentru studiul bibliografic studenţii Facultății de Horticultură pot folosi sala de lectură existentă în cadrul facultăţii, dotată cu publicaţii şi calculatoare conectate la internet.

Programul bibliotecii centrale:

În timpul anului universitar: Luni – Vineri: 7:30 – 18:00

În timpul sesiunii: Luni – Vineri: 7:30 – 18:00 și Sâmbătă: 07:30 – 14:30

În timpul vacanțelor: Luni – Vineri: 7:30 – 15:30

Pentru deschiderea fișei de lectură sunt necesare:

  • carnetul de student vizat la zi;
  • carte de identitate;
  • personalul didactic și nedidactic trebuie să prezinte legitimația de serviciu vizată la zi sau să aducă o adeverinţă de angajat al USAMV, de la Serviciul Resurse Umane.

Biblioteca Facultății

 1.  Programul bibliotecii 

      În timpul anului universitar

        Luni – vineri: 730 – 1800 

      În timpul sesiunii         

        Luni – vineri: 730 – 1800         

        Sâmbătă: 730 – 1430 

     În timpul vacanţelor         

         Luni – vineri: 730 – 1530

     2.1  Obligaţiile utilizatorilor care împrumută publicaţii:

  • să cunoască şi să respecte regulamentul;      
  •  să prezinte de fiecare dată carnetul de student sau legitimaţia de serviciu;
  •  să verifice pe loc publicaţiile împrumutate şi să semnaleze imediat bibliotecarului de serviciu dacă acestea sunt deteriorate prin subliniere sau ruperea foilor.           

    2.2  Obligaţiile utilizatorilor în sala de lectură:

  • să se legitimeze în mod obligatoriu la custode cu carnetul de student sau actul de identitate, indiferent dacă studiază publicaţiile sălii sau pe cele personale;
  • să anunţe custodele dacă are publicaţii împrumutate de la secţia Împrumut;
  • să anunţe custodele dacă a primit o publicaţie deteriorată prin subliniere sau ruperea foilor;
  • să nu deterioreze mobilierul;
  • să nu deterioreze publicaţiile;
  • să închidă telefoanele mobile;
  • să nu intre cu băuturi alcoolice şi/sau mâncare;
  • să respecte climatul de linişte necesar studiului;
  • să aibă o atitudine de respect faţă de bibliotecari;
  • să lase la garderobă hainele şi bagajele. 

    Nerespectarea obligaţiilor de mai sus se sancţionează gradual.  Pentru mai multe informati, consultati Regulamentul Bibliotecii.

    3. Accesul în Bibliotecă

Studenţilor şi personalului didactic şi nedidactic din universitate care doresc să utilizeze biblioteca, li se vor deschide fişe de lectură. Pentru deschiderea fişei de lectură sunt necesare:

  1. Carnetul de student vizat la zi; Buletinul de identitate;
  2. Personalul didactic şi nedidactic trebuie să prezinte legitimaţia de serviciu vizată la zi sau să aducă o adeverinţă de angajat al USAMV, de la Serviciul Resurse Umane.

    4. Locație

    Biblioteca Facultății de Horticultură este situată la etajul I din corpul B la sala 12.