![]() ORAR
|
![]() STRUCTURĂ
|
![]() PLANIFICARE
|
![]() AVIZIER |
![]() VIZITE DE STUDIU |
![]() REGULAMENTE ȘI
|
![]() FINALIZARE
|
![]() ACTIVITĂŢI
|
ORAR ŞI GRUPE
ANUL I
ANUL I
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
ANUL II
ANUL II
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
ANUL I
ANUL I
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
ANUL II
ANUL II
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
- HORTICULTURĂ
STRUCTURA ANULUI UNIVERSITAR
Anul universitar 2022 - 2023
- Structura an universitar - Licență - Horticultură IF
- Structura an universitar - Licență - Horticultură ID
- Structura an universitar - Licență - Peisagistică
- Structura an universitar - Master
Arhivă
PLANIFICARE EXAMENE
Repartizarea examenelor pe săli în sesiunea de iarnă 2022-2023
- HORTICULTURĂ
- PEISAGISTICĂ
ANUL I
ANUL I
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 2101
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 2102
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 2103
ANUL II
ANUL II
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 2201
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 2202
ANUL I
ANUL I
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 2101
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 2102
SITUAŢIE STUDENŢI
- ŞTIINŢE HORTICOLE ECOLOGICE
- TEHNOLOGII INTEGRATE ŞI VALORIFICARE A PRODUSELOR HORTICOLE
- TEHNOLOGII PERFORMANTE - MANAGEMENT ŞI MARKETING VITI-VINICOL
- MANAGEMENTUL CONSERVĂRII BIODIVERSITĂŢII
- MODELAREA ŞI CONSERVAREA PEISAJULUI VEGETAL URBAN
Logarea studenţilor pe platforma University Management System se face la link-ul
Logarea pe această platformă pentru studenţii români se face cu ajutorul CNP-ului
Cont: CNP
Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
Exemplu:
Cont: 2750216232323
Parolă: 16-02-1975
Pentru studenţii străini se va folosi NUMĂRUL MATRICOL
Cont: Nr. matricol
Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
Exemplu:
Cont: 112345
Parolă: 16-02-1975
Erasmus+ este programul Uniunii Europene pentru educaţie, formare profesională, tineret şi sport care se desfăşoară în perioada 2014-2020 şi reuneşte cele 7 programe europene de finanţare anterioare: Învăţare pe Tot Parcursul Vieţii, Tineret în Acţiune, Erasmus Mundus, Tempus, Alfa, Edulink şi programul de cooperare cu ţările industrializate.
Erasmus+ le oferă studenţilor oportunitatea de a studia în universităţi din alte ţări şi de a derula perioade de stagiu / plasament în instituţii publice şi private de pe piaţă muncii. Studenţii pot petrece până la 12 luni într-o altă ţară pentru o mobilitate de studiu sau practică, în cadrul fiecărui ciclu de studii. Mobilităţile de studiu în universităţi din alte ţări pot fi de la 3 la 12 luni, iar plasamentele în instituţii publice sau private de pe piaţă muncii pot fi de la 2 la 12 luni.
Personalul din învăţământul superior şi personalul invitat din întreprinderi beneficiază de oportunităţi de predare, iar personalul didactic şi nedidactic are acces la formare.
Erasmus+ înseamnă învăţare, colaborare, soluţii creative, inovare şi conectare cu piaţă muncii.
Contact:
Dr. Ecaterina Ştefan
Coordonator instituţional Erasmus+ USAMV Bucureşti
Serviciul Relaţii Internaţionale (Corp A, Rectorat, parter)
E-mail: [email protected]
Documente:
- Carta Erasmus 2014-2020 & Erasmus Policy Statement
- Regulament de organizare şi funcţionare (ROF) al programului Erasmus LLP- valabil şi pentru Erasmus+
- Act adiţional la ROF privind recunoaşterea academică
- Learning Agreement for studies
- Bilateral Agreement UASVM Bucharest
- Acorduri bilaterale
- Ghidul Erasmus+ al studentului USAMV
- Erasmus Online Linguistic Support - OLS
AVIZIER
Vizite de studiu
- Bienala de arhitectură
- Afișe Conferința NBS
- Viața de atelier la școală
- Practică workshop-uri
- Street delivery
- Excursie Parcul Natural Văcărești
- Studenţii anului III Horticultură au efectuat luni, 24 octombrie 2016, o vizită de documentare la Braşov, la S.C. Gazonul SRL. Acţiunea tinde să devină tradiţie, fiind în al-II-lea an. Mulţumim domnului inginer Gheorghe Dologa pentru ospitalitatea cu care ne-a primit şi pentru informaţiile şi sfaturile transmise. Câteva fotografii puteţi vedea aici: Galerie Foto
- Stagiu de practică pentru pomicultori în Olanda
- Politica privind supravegherea video a USAMV
- Regulament privind accesul și circulația rutieră în incinta USAMV
- Regulament - dispoziții (pdf)
- Regulamentul activităţii profesionale a studenţilor din cadrul Universităţii de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti (pentru programele de studii universitare de licenţă şi master)
- Anexa 1 - Contract de studii pentru străini, Contract de studii pentru români de pretutindeni
- Anexa 2 - Convenţie cadru pentru stagiul de practică
- Anexa 3 - Cerere pentru restituirea actelor de studii în cazul absolvenţilor
- Anexa 4 - Cerere pentru restituirea actelor de studii în cazul renunţării
- Anexa 5 - Anunţ situaţii personale
- Anexa 6 - Cerere pentru motivarea absenţelor
- Anexa 7 - Cerere pentru învoiri în situaţii speciale
- Anexa 8 - Planificarea examenelor şi a colocviilor
- Anexa 9 - Cerere pentru susţinerea examenului cu altă grupă
- Anexa 10 - Cerere pentru susţinerea examenelor în afara sesiunii
- Anexa 11 - Cerere pentru reexaminare
- Anexa 12 - Model contestaţie
- Anexa 13 - Cererea pentru înscrierea în an suplimentar
- Anexa 14 - Cerere pentru certificarea ECTS (echivalarea / recunoașterea studiilor)
- Anexa 15 - Cerere pentru reluarea studiilor întrerupte
- Anexa 16 - Cerere pentru reînmatriculare
- Anexa 17 - Cerere de mobilitate
- Anexa 18 - Cerere de transfer de la un program de studii la altul
- Anexa 19 - Avertisment scris
- Anexa 20 - Notificare privind ridicarea bursei
- Anexa 21 - Notificare privind exmatricularea
- Anexa 22 - Cerere pentru eliberarea actelor de studii
- Anexa 23 - Cerere pentru eliberarea actelor de studii în urgenţă