Info student
Structura anului universitar
Planuri de învățământ
Horticultură 2021-2025
Horticultură ID 2020-2021
Peisagistică 2021-2022
MASTERAT
Ştiinţe Horticole Ecologice
Prezentarea Masterului – flyer (download)
Tehnologii integrate de producere și valorificare a produselor horticole
Prezentarea Masterului – flyer (download)
Tehnologii performante, management şi
marketing viti-vinicol
Prezentarea Masterului – flyer (download)
Managementul Conservării Biodiversităţii
Prezentarea Masterului – flyer (download)


Ghidul Studentului
Universitatea noastră este locul unde îți hrănești mintea, dar și sufletul. Călătoria ta extraordinară începe aici.

Situație studenți

Logarea pe această platformă pentru studenţii români se face cu CNP
- Cont: CNP
- Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
- Exemplu:
- Cont: 2750216232323
- Parolă: 16-02-1975
Logarea pe această platformă pentru studenţii străini se face cu NUMĂRUL MATRICOL
- Cont: Nr. matricol
- Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
- Exemplu:
- Cont: 112345
- Parolă: 16-02-1975
Finalizare studii licență
Licență IF Horticultură
Metodologie privind susţinerea examenului de diplomă şi elaborarea proiectului de diplomă
Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)
Modul de desfășurare a examenului de diplomă
Examenul de diplomă se desfășoară in format fizic și constă în următoarele probe:
- Prezentarea şi susținerea proiectului de diplomă – probă orală;
- Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate – probă orală.
Calendarul examenului de diplomă
13-17 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de diplomă
Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:
- coperta (pagina de gardă) cf modelului (descarcă de aici);
- cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
- declarația de autenticitate (descarcă de aici);
- cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
- copie CI;
- 2 fotografii color ¾;
- Lucrarea de diplomă în format fizic și electronic.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.
27-28.06.2022 – Data examenului de diplomă
07 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de diplomă
Rezultatele de la examenul de diplomă – Horticultură IF – sesiunea iunie 2022
Comisia de examen
Președinte:
Prof. univ. dr. Asănică Adrian
Membrii:
Prof. univ. dr. Bădulescu Liliana
Prof. univ. dr. Toma Florin
Conf. univ. dr. Lagunovschi-Luchian Viorica
Conf. univ.dr. Peticilă Adrian
Membru supleant:
Şef lucr. dr. Stroe Marinela
Secretar:
Conf. univ. dr. Petra Sorina
Arhivă:
- 2021
- 2020
Licență ID Horticultură
Metodologie privind susţinerea examenului de diplomă şi elaborarea proiectului de diplomă
Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)
Modul de desfășurare a examenului de diplomă
Examenul de diplomă se desfășoară in format fizic și constă în următoarele probe:
- Prezentarea şi susținerea proiectului de diplomă – probă orală;
- Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate – probă orală.
Calendarul examenului de diplomă
13-20 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de diplomă
Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:
- coperta (pagina de gardă) cf modelului (descarcă de aici);
- cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
- declarația de autenticitate (descarcă de aici);
- cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
- copie CI;
- 2 fotografii color ¾;
- Lucrarea de diplomă în format fizic și electronic.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.
Taxa pentru examenul de finalizare a studiilor este în cuantum de 1200 lei.
- plata se face în contul: RO35TREZ70120F330500XXXX
- beneficiar cont: USAMV București
- Cod fiscal: 4602041
- Numele și prenumele studentului
- CNP-ul studentului
- taxă pentru examenul de finalizare a studiilor
Dovada plății se va trimite pe adresa de email secretariatid@horticultura-bucuresti.ro
30.06.2022-01.07.2022 – Data examenului de diplomă
12 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de diplomă
Rezultatele de la examenul de diplomă – Horticultură ID – sesiunea iulie 2022
Comisia de examen
Președinte:
Prof. univ. dr. Hoza Dorel
Membrii:
Prof. univ. dr. Chira Adrian
Prof. univ. dr. Florin Stănică
Conf. univ. dr. Vâşcă-Zamfir Diana
Şef lucr. dr. Bucur Mihaela Georgeta
Membru supleant:
Şef lucr. dr. Cojocaru George Adrian
Secretar:
Asist. univ. dr. Mihai Cosmin Alexandru
Arhivă:
- 2021
- 2020
Licență IF Peisagistică
Metodologie privind susţinerea examenului de diplomă şi elaborarea proiectului de diplomă
Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)
Modul de desfășurare a examenului de diplomă
Examenul de diplomă se desfășoară in format fizic și constă în următoarele probe:
- Prezentarea şi susținerea proiectului de diplomă – probă orală;
- Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate – probă orală.
Calendarul examenului de diplomă
13-17 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de diplomă
Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:
- coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
- cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnatura indrumatorului stiintific al proiectului de diplomă;
- declarația de autenticitate (descarcă de aici);
- cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
- copie CI;
- 2 fotografii color ¾;
- Lucrarea de diplomă in format fizic si electronic.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.
29.06.2022 – Data examenului de diplomă
08 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de diplomă
Rezultatele de la examenul de diplomă – Peisagistică – sesiunea iunie 2022
Comisia de examen
Președinte:
Prof. univ. dr. Asănică Adrian
Membrii:
Prof. univ. dr. Toma Florin
Prof. univ. dr. Georgescu Mihaela
Conf. univ. dr. Dobrescu Elisabeta
Şef lucr. dr. Fabian Claudia
Membru supleant:
Şef lucr. dr. Mănescu Cristina
Secretar:
Şef lucr. dr. Boc Vladimir
Arhivă:
- 2021
- 2020
Finalizare studii masterat
Tehnologii integrate de obţinere şi valorificare a produselor horticole
Metodologie privind susţinerea examenului de disertație şi întocmirea proiectului
Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)
Modul de desfășurare a examenului de disertație
Examenul de disertație se desfășoară in format fizic și constă într-o singură probă:
- Prezentarea şi susținerea proiectului de disertație – probă orală.
Calendarul examenului de disertație
20-24 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de disertație
Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de master, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:
- coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
- cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
- declarația de autenticitate (descarcă de aici);
- cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
- copie CI;
- 2 fotografii color ¾;
- Lucrarea de disertație în format fizic și electronic.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.
05.07.2022 – Data examenului de disertație
16 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de disertaţie
Rezultatele de la examenul de disertație – sesiunea iulie 2022
Comisia de examen
Președinte:
Prof. univ. dr. Toma Florin
Membrii:
Prof. univ. dr. Chira Lenuţa
Conf. univ. dr. Dobrin Elena
Membru supleant:
Şef lucr. dr. Mănescu Cristina
Secretar:
Conf. univ. dr. Vâşcă-Zamfir Diana
Arhivă:
- 2021
- 2020
Managementul conservării biodiversității
Metodologie privind susţinerea examenului de disertație şi întocmirea proiectului
Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)
Modul de desfășurare a examenului de disertație
Examenul de disertație se desfășoară in format fizic și constă într-o singură probă:
- Prezentarea şi susținerea proiectului de disertație – probă orală.
Calendarul examenului de disertație
20-23 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de disertație
Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de master, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:
- coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
- cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
- declarația de autenticitate (descarcă de aici);
- cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
- copie CI;
- 2 fotografii color ¾;
- Lucrarea de disertație în format fizic și electronic.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.
04.07.2022 – Data examenului de disertație
20 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de disertaţie
Rezultatele de la examenul de disertație – sesiunea iulie 2022
Comisia de examen
Președinte:
Prof. univ. dr. Bădulescu Liliana
Membrii:
Conf. univ. dr. Lagunovschi-Luchian Viorica
Conf. univ. dr. Ion Ligia
Membru supleant:
Șef lucr. dr. Luchian Vasilica
Secretar:
Șef lucr. dr. Badea Monica
Arhivă:
- 2021
- 2020
Științe horticole ecologice
Metodologie privind susţinerea examenului de disertație şi întocmirea proiectului
Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)
Modul de desfășurare a examenului de disertație
Examenul de disertație se desfășoară in format fizic și constă într-o singură probă:
- Prezentarea şi susținerea proiectului de disertație – probă orală.
Calendarul examenului de disertație
20-24 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de disertație
Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de master, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:
- coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
- cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
- declarația de autenticitate (descarcă de aici);
- cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
- copie CI;
- 2 fotografii color ¾;
- Lucrarea de disertație in format fizic și electronic.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.
06-07.07.2022 – Data examenului de disertație
19 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de disertaţie
Comisia de examen
Președinte:
Conf. univ. dr. Lagunovschi-Luchian Viorica
Membrii:
Prof. univ. dr. Asănică Adrian
Prof. univ. dr. Bădulescu Liliana
Membru supleant:
Prof. univ. dr. Chira Lenuţa
Secretar:
Șef lucr.dr. Badea Monica
Arhivă:
- 2021
- 2020
Tehnologii performante, marketing şi management viti-vinicol
Metodologie privind susţinerea examenului de disertație şi întocmirea proiectului
Regulament de organizare si desfasurare a examenelor de licenta/diploma si disertatie (2022)
Modul de desfășurare a examenului de disertație
Examenul de disertație se desfășoară in format fizic și constă într-o singură probă:
- Prezentarea şi susținerea proiectului de disertație – probă orală.
Calendarul examenului de disertație
20-24 iunie 2022 – înscrierea pentru examenul de disertație
Pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de master, absolventul/absolventa trebuie să depună în termen, la secretariatul facultății, un DOSAR care să cuprindă următoarele documente:
- coperta (pagina de garda) cf modelului (descarcă de aici);
- cererea de înscriere (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului științific al proiectului de diplomă;
- declarația de autenticitate (descarcă de aici);
- cererea pentru eliberarea actelor de studii (fișa de lichidare) (descarcă de aici);
- copie CI;
- 2 fotografii color ¾;
- Lucrarea de disertație in format fizic si electronic.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se va trimite pe email secretarului de comisie cel mai târziu cu 24 de ore înainte de susținere.
06.07.2022 – Data examenului de disertație
13 septembrie 2022 – Sesiunea II de susținere a examenului de disertaţie
Rezultatele de la examenul de disertație – sesiunea iulie 2022
Comisia de examen
Președinte:
Prof. univ. dr. Antoce Arina
Membrii:
Şef lucr.dr. Bucur Mihaela
Şef lucr.dr. Cojocaru George
Membru supleant:
Şef lucr. dr. Stroe Marinela
Secretar:
Conf. univ. dr. Vâşcă-Zamfir Diana
Arhivă:
- 2021
- 2020
Biblioteca
Biblioteca USAMV
Studenţii au la dispoziţie sălile de lectură din Biblioteca Centrală a U.S.A.M.V. si Biblioteca Facultății de Medicină Veterinară, în care vor putea studia materialul bibliografic corespunzător specializării (cărţi, reviste ştiinţifice, volume ale conferinţelor, teze de doctorat etc.).
De asemenea, pentru studiul bibliografic studenţii Facultății de Horticultură pot folosi sala de lectură existentă în cadrul facultăţii, dotată cu publicaţii şi calculatoare conectate la internet.
Programul bibliotecii centrale:
În timpul anului universitar: Luni – Vineri: 7:30 – 18:00
În timpul sesiunii: Luni – Vineri: 7:30 – 18:00 și Sâmbătă: 07:30 – 14:30
În timpul vacanțelor: Luni – Vineri: 7:30 – 15:30
Pentru deschiderea fișei de lectură sunt necesare:
- carnetul de student vizat la zi;
- carte de identitate;
- personalul didactic și nedidactic trebuie să prezinte legitimația de serviciu vizată la zi sau să aducă o adeverinţă de angajat al USAMV, de la Serviciul Resurse Umane.
Biblioteca Facultății
1. Programul bibliotecii
În timpul anului universitar
Luni – vineri: 730 – 1800
În timpul sesiunii
Luni – vineri: 730 – 1800
Sâmbătă: 730 – 1430
În timpul vacanţelor
Luni – vineri: 730 – 1530
2.1 Obligaţiile utilizatorilor care împrumută publicaţii:
- să cunoască şi să respecte regulamentul;
- să prezinte de fiecare dată carnetul de student sau legitimaţia de serviciu;
- să verifice pe loc publicaţiile împrumutate şi să semnaleze imediat bibliotecarului de serviciu dacă acestea sunt deteriorate prin subliniere sau ruperea foilor.
2.2 Obligaţiile utilizatorilor în sala de lectură:
- să se legitimeze în mod obligatoriu la custode cu carnetul de student sau actul de identitate, indiferent dacă studiază publicaţiile sălii sau pe cele personale;
- să anunţe custodele dacă are publicaţii împrumutate de la secţia Împrumut;
- să anunţe custodele dacă a primit o publicaţie deteriorată prin subliniere sau ruperea foilor;
- să nu deterioreze mobilierul;
- să nu deterioreze publicaţiile;
- să închidă telefoanele mobile;
- să nu intre cu băuturi alcoolice şi/sau mâncare;
- să respecte climatul de linişte necesar studiului;
- să aibă o atitudine de respect faţă de bibliotecari;
- să lase la garderobă hainele şi bagajele.
Nerespectarea obligaţiilor de mai sus se sancţionează gradual. Pentru mai multe informati, consultati Regulamentul Bibliotecii.
3. Accesul în Bibliotecă
Studenţilor şi personalului didactic şi nedidactic din universitate care doresc să utilizeze biblioteca, li se vor deschide fişe de lectură. Pentru deschiderea fişei de lectură sunt necesare:
- Carnetul de student vizat la zi; Buletinul de identitate;
- Personalul didactic şi nedidactic trebuie să prezinte legitimaţia de serviciu vizată la zi sau să aducă o adeverinţă de angajat al USAMV, de la Serviciul Resurse Umane.
4. Locație
Biblioteca Facultății de Horticultură este situată la etajul I din corpul B la sala 12.